Acilen hayat kadınları arıyorum..

okul bitiyor sonunda, tez soktular araya birde. konu dedim, elime düşer belirlidir ütopyası ile. hayır. peki ben ne çalışmak istiyorum, klinik psikolog olan ama çocuklardan başka ilgilisi olmayan bu hocaya ne beğendireilirim?
yetişkinlerin şu an ki asosyal olma eğilimlerini ve ya kişilik bozuklarını çocuklukla beraber araştırırsam etkili olcak. nedir bu? şimdi freud babanında söylediği gibi, örneğin bir çocuk anal dönemden hemen sonra, tuvalet alışkanlığını kazanamamış ve bunu değişik evrelerle karıştırdıysa ve bu alışkanlık özellikle dışkılama ile ilgiliyse bu çocuğun gelecek yaşlarında cimrilik görülmesi ve ya aşırı savrukluğu bu dönemdeki problemlerine bağlanabilir.

ohannes, aleg süper örneklem buluruz çok. hayır bulamayız, şimdi ikiyüzelli cimri ve bir o kadar savruk “erişkin” bulacağız, sonra bu erişkinlerin anneleri ile irtibata geçeceğiz, bakalım 30 yıl evel ki kakalarını hatırlıyor mu?
ayrıca tatminiyet nerede?..
hayat kadınları ile çalışmak istiyorum ben. özel bir konu olduğu için yüz elli örneklem bile yetermiş. bu konuda polis yardım edebilirmiş. ( ki gönülülük istiyorum ben) onların gittiği kuaförler vs. devlete bağlı kurumlar dahi olması araştırmamı genişletmek için idealmiş..

hangi sistemin, nasıl yetiştirdiği öğrenciysek artık. bir şey yok 7 ay sonra, diplomamı verecekler, onca staajın içinde beni yanlız bırakmamış olmalarına rağmen, ve son senemi ales,üds için ; tez için harcatarak hastalık,pataloji derslerine giremeyecek olmama rağmen..