Sabah Yürüyüşü

Herkeslere kocamannn bir günaydın !

Yine uykusuz günlerim başladı. Gece boyunca esnememe rağmen bir gram uyku uyumak nasip olmadı. Sabaha karşı baktım olmayacak bu iş, vazgeçtim ben de … Aslında uyumaktan vazgeçmeme neden gördüğüm manzara idi biraz da… Hiç üşenmedim fotoğraf makinemi aldım. Önce balkondan bir kaç kare çektim. Hemen paylaşalım😛

Neyse de efendim, uzun zamandan beri ilk defa sabah yürüyüşü yapmak geldi içimden. Günün boğuculuğu, çocukların vızıltısı olmadan, sessiz, sakin bir sabah yürüyüşü. Yanıma sadece fotoğraf makinemi aldım, yürüyüş yoluna attım kendimi. Saat sanırım 6:30 falandı =)

Saat erken olmasına rağmen yürüyüş yapan bir çok insan vardı. Şaşırmadım aslında. İşin güzel yanı, bu güzel insanların birbirlerine günaydın diyebilmeleriydi. Önce yaşlı bir çift ile karşılaştım. Amcam gayet neşeli bir şekilde günaydın dedi. Şehirdeki onca suratsız insandan sonra içten gelen bir selam sabah sabah beni mutlu etmeye yetmişti. Çok polianna oluyorum bazen biliyorum ak ya😛  Yürümeye devam ederken arkamdan ” İyi sabahlar ” dileklerini iletti bu güzel çift bana.

Kapımın eşiğinde olan güzelliklerin farkına vardım bugün. Neler  neler kaçırıyoruz aslında. İşin, planların, her ama her şeyin sıkıntısını sırtımdan attım.

Aslında bu yazıyı yazmaya çok daha erken bir saatte başlayacaktım ama wörtpires kendi içinde yaşadığı çalkanltığı dakikalar yüzünden beni bu yazıdan kısa bir müddet mahrum bıraktı… neyse devam edelim:

Peki bu rahatlık nereden geliyor ? Aa söyledim mi artık çalışmıyorum keh keh Bu rahatlıkla attım kendimi sahile, ve nefes aldım…

Köpeklerini yürüyüşe çıkaranlar, koşanlar, arkadaşı ile sohbet edenler, parkta mekik çekenler her türlü insanı görme imkanı oluyor insanın sabahları. Fotoğraf çektiğiniz zaman ise tepki daha da farklı oluyor. amcanın biri, ben fotoğraf çekmeye çalışırken ,

+ Esas denizin içinden çıkarken çekecektin o güneşi keh keh

  • Onu da çektim keh keh , şeklinde pişmiş kelle gibi sırıtkan , sabah mutluluğunu içeren dialoglar da geçmedi değil.

Velhasılı kelam; sabah sabah sizin yerinize de gezdim, sabahın güzelliklerini gördüm ama sizi de unutmadım. Sizin yerinize de ayaklarımı uzatıp güneşin doğuşunu izledim.

O değil de eve gelip fotolara baktığım zaman kendi kendime dedim ki , Len ayaklarım çok büyük çıkmış ;P bu da sahilde yayladığımın fotoğrafı olsun sizlere… He bu arada ayaklarım o kadar büyük değil ya 38 falan😀

Bugünün daha güzel yanı, birbirlerini tanımayan ama birbirlerinden selamlarını eksik etmeyen insanları görmüş olmamdı galiba. Sizler de güler yüzlerinizi birbirinizden eksik etmeyin canlarım : ))

Fotoğraflı serilerim devam edecek efem.

Tantunigirl