Çok Alakasız Bir Şekilde Exper

12/10/2009

 

Ders 1-

Neden Adliyecilik?

(Çok hisliyim şu an……)

 

 

Ders 2-

Anayasa-Kanun-175.Madde-bikibkibik.. Aslolan ise “nasıl daha sıkıcı oluruz ve sizi gırtlaklanmışsınız hissi ile bastırırız.” Çok sıkılıyorum Şu an Hakim Bey! Biraz canlı ol pls, az kopkopkop ha?

Tam şimdi Oscar Wilderness denen şeyi düşünüyorum, ‘değiştirilmesi teklif dahi edilemez’ maddeleri değil. Canım benim, nasıl da sevimli sevimli parlıyor adı sayfa altında öyle kırmızı. (gözleri de kırmızı parlıyor kafirin. ehehe ehe. he.)

Nasssıılll da çılgınlar gibi ders notu alıyorum!

Kuvvetler ayrılığı  ilkesi derken şu an yumurtalığımın kuvvetli bir şekilde kasığımdan ayrılmak üzere olduğu acısını hissediyorum. Asabiyetim bundan kaynaklı olabilir.

İnsan hakları bikboku, cartsoku.. Doğuştan sahip olmak.. Siz var tüm bu anlattıklarınıza elinizin tersini tutarak onları görünmez hale getirmek. Kurinkito says.

25. yüzyılda da hala anayasanın şu ilk 3 maddesinden bahsedecek mi birileri bilemiyorum.

Şu an duymak isteyebileceğim son şeylerle kulaklarım ve beynim şeyoluyor. Tamam en son şey olmayabilir, fakat şu an duymak istediklerim bunlar değil. Misal şimdi Hakim ‘enit fiyılz raytdiz tayiiimhhh’ dese ya da akşam o-lun-ca ya-re-le-rim sızlar dese, komik olmazdı. Zira krem takım elbise, yeşil kravat ve tanıdığım bir kadına çok benzettiğim bu adam, okuduklarıyla daha komik. Adı İrfan olan bir adam Meryem adlı bir insanmış gibi oturuyor yahu. İlla komikli şeylere mi güleceğiz?

“tbmm kanun yapar” yapıcı bir kişiliği olduğunu mu vurgulamaya çalıştınız Meryem Bey? İrfan hanım?

Burda olmamam lazımdı fikrimce. Ama benim fikrimce yaşayamıyorum. Niyçin sizin fikirlerinize göre yaşıyorum ulan? 2-3 senede bir aynı şeyleri dinleyip unutmak zorunda mıyım? Unutuyorum işte be. Zorlamayın, faidesi olmadığını görün. Eğitilemeyecek kadar vahşiyim ben, eğitim meğitim yol(unuz)a getirmiyor.

Hiçbirinizin yazdıklarını okumamaya karar verdim. merak ederseniz eğer, çünküsü de var. Çünkü yazdıklarınızı çok beğenip-özenip kendimi şaşırıyorum. Sizin gibi yazmaya çalışabilirim. Başaramam falan. Emo depresifliği ile başa çıkamıyorum sonra.  Bir takım komplekslerimle durayım şu köşede. lazım olur bi gün. Lazım. Ehe. Değilim aslında.  Si mi orer?

Şu an çok çişi olan bir insan sen bu kadar ciddi şeylerden bahsederken sadece çişini düşünüp-tutarak suratına bakıyor, dinliyormuş gibi yapıyor. Bunu bilseydin ne hissederdin sevgili Hakim Bey? Ciddiyetini koruyabilir miydin?

P.S. Biten dersin ardından hocaya soru soran adamın ağzını gözünü kırmak isterim. Geniş zamanda. Geçmiş gelecek tüm zamanlarda isterim ben bunu.

Finito.

 

Ders 3-

Uyap S2. Karnımın davul gibi olduğunu hissedebiliyorum. Hissetmekle birlikte görme, dokunma gibi diğer duyularımla birlikte de farkedebiliyorum.

-Birim içinde kesinlikle evrak gönderilmeyecek. Kağıtsız ofis ortamına geçmekeheröğa- o halde ben neden her gün 2 çuval evrakla sevişen sapık bir insanım?

-Domain ve portal şifreleri.. Şifremizi oluştururken uymamız gerekenler.. Ohh.. Çok mes’ut olmak (kalpkalpkalp) bizlere nasıl iyi birer british köpeği olmamız gerektiğini anlatıyor.

 

Ders 4-           Öncesi çikolata molası. Kaleme çıktığımda çantamdaki zavallı M-Joy’un canavar Asu’nun elinde olduğunu görüyorum. Sonra hep beraber canavarca saldırıyoruz o tatlı zavallıya.

Şimdi Ders 4-

Kabus bir amir nedir? Nasıl katlanılır? Oha! Bu adamın sesini daha önce hiç duymamıştım. Resmen muhteş bir sesmiş. Ders biraz daha sürebilir. Şerefsizliğimle yüzüyorum şu an.

 

 

 

 

13/10/2009

 

Ders 1-

Bence hala sarhoşum. Oscar agaya değilim dedim ama bence iyi sarhoştum. 25 dakikadır keyfi gelemeyen bir insanı beklemekteyiz. Yukarıda da beni bekleyen at yükü ile işim var. Bu bekleşmelere çözüm olacak bir ders anlatılsın bugün olmaz mı?

Vuuu 45 dakika sonra keyfi ile kolkola teşrif eden sevimli bir adam. Ders sonunda düşünmemiz gereken şey ise ‘artık nasıl davranacağımı bileceğim YUPİİİİ’

Hah! Konuşması eski sevgili ile bir olan ders anlatıcı.  Madem öyle, şimdi bir kaç kişi kendi aralarında toplansın ve gelip benim yerime konsantre olsun lütfen. Litveeaağğn.

———————-o—————————

Cem’e not;

Sevgili Cex,

sensiz ders çok sıkıcı geçmekte.

Gülüp kahkahlayacak çok fazla malzeme var.

——————–o——————————–

 

İlkokul 5.sınıfıma geri döndüm. ‘Günaydın de’ diye öğretiliyorum.

 

 

Ders 2-

Geç kaldım. Bu ders benim için bitmiştir bence. Bu arada farkettim (daha önce de farketmiştim aslında) ne kadar çok ‘pardon’ diyorum. Kes!

 

Ders bilmem kaç-

Aradan bir-iki tane kaçırmış olabilirim emin değilim.

Ahh evet evet tam bu an, tam da şimdi, kendimi bir kadın gibi hissediyorum. Konuşasım var gereksiz, saçlarımla uğraşıp duruyorum (saçım or saçlarım?), tek düşündüğüm şey akşam alışverişe çıkmak. Sahip olacak olmanın fikri ile sabırsızlanıyorum. O an bu andır.