bok boko bokotuko

öhöm..

blogda ki ilk yazıma nerden nasıl başlıcam bilemedim.  aslında geçen gün bi$iler saçmalamıştım fakat sanırım Osskaar pek sallamamış olacak ki onaylamadı yazıyı ügp. herneyse sanırım böylesi daha hoş oldu.

yaklaşık 10 gündür blogda karisan olduğum halde ismimi fareyle okşamaya çalışınca o güzelim okun bir işaret parmağına dönüşmemesi benimde ağrıma gitmeye başladı son günlerde. kendimi blogun bo$ beleş yazarı gibi hissetmeye başladım.  değilim lan aslında!😦 – bu aralar yoğun bir tempoda olağan hayat halleriyle boğuşuyorum güzel yanı bolca konu biriktirdim, bolca iyi/kötü tecrübe..

hepsi ama hepsi bir boş vakitte kusulasıya kadar şimdilik benle.

*siz o zamana kadar beni sitenin bo$ beleş ibne yazarı bellemeyin yeter.

sevgiyle kalın🙂

bir edit şeysi: sanırım oskarın onaylamaması falan değilde,  muntazaman ambalejeleşen beynimin bir kıç darbesine denk geldim..  becerememişim galiba? ahaha