ihtiyar heyeti görüşlerime başvurdu

üniversite ikinci sınıftayken yüksek aile şurasında söz aldım ve “ülkenin geleceği hakkında ve kendi geleceğim hakkında ciddi kaygılarım var” dedim. “bugün burda toplanmamızın nedeni, benim ‘topluluk önünde tıkanmadan konuşabilme olgunluğunu kazanmış olmamı’ kutlamaktır.” diye devam ettim. şarap gibi bir şeyden bir yudum aldım, konuşmama devam edecekken dayım kolumu dürttü: “hayatımda okuduğum tek kitap emre kongar’ın tarihimizle yüzleşmek kitabıdır, bu noktada sana katılıyorum ve topluluk önündeki konuşmanı can-ı gönülden kutluyorum” dedi. hemen emre kongar’dan bir iki parantez açıp, ülkenin geleceği hakkındaki kaygılarıma ortak oldu.

sonra bana “görüşüne başvurulabilecek eğitim süzgecinden geçmiş bilirkişi” nişanı verdiler. neden yaptılarsa böyle bir şeyi? sel oluyor, yorumlamak, analiz etmek durumunda kalıyorum. jeolojiden, sosyolojiden, farmasiden, tıptan, mühendislikten, endüstriden anlamak zorunda kaldım. garip lan.