Günaydın

Farklı bir şeyler bulana kadar yazmayacağıma, cevizim ve bileğimdeki ip üzerine söz vermiştim  biliyorum. Karışmayın. Cevizi yedim zaten. Bileklik dediğin de nedir ki, ip parçasını kestim bağladım işte koluma. Ben yeter ki verdiğim sözü tutmak istemeyeyim.

Telefonum çalsın istiyorum. Zehra’yı ben hiç unutmadım. Yok yere attı beni, geri alsın istiyorum. Aöf harcı Kasım 15’e kadar ödenebilsin istiyorum. Hem Rize’de yaşayayım, hem de yağmur yağmasın-yeşile güneş yansısın istiyorum. (Bunu sadece ben istemiyorum.)  

Refleksoloji denen süperli bir olay var. Bu konuda eğitilip hepinizi iyileştireceğim.

– “Erkek olmak aslında çok kolay. Çok fazla karaktersiz erkek var etrafımda. Nefret ettiğim o erkeklerden olmak istemiyorum” sms i atmıştın bir gün artist bir şekilde. Şimdi nefret ettiğin o pikaçulardan birisin benim gelmiş geçmiş zamanımda.