ürün inceleme ; patates/domates soyacağı (tırrık)

tırrık

nehirim sağolsun, mutfak işlerindeki becereksizlik bahanemin üstüne giderek,  patates/domates soyacağı almış geçen gün bana. gerçekten çok kullanışlı bir ürün. yalnız farkettim ki; bunun başka bir adı olmadığı için  insanlar bu zımbırtıyı nasıl arayacaklarını, nasıl soracaklarını bilmiyorlar. memlekette ve de bilhassa tahtakale sektöründe tam anlamıyla bir kaos yaşanıyor.

ben de elimi taşın altına sokarak, buna bir isim koydum. bundan sonra bunun adı tırrık. bu isimle yakın zaman içerisinde fenomen olmaması için hiç bir sebep yok. bu şekilde bayinizden isteyebilirsiniz umuyorum ki yakın zamanda.

tırrık tam bir mutfak canavarı. esas uzmanlığı patates, havuç, turp gibi  sert sebzeler üzerine. örneğin 5 patatesi totalde 5 dakikada tertemiz bir şekilde soyabildim bu alet sayesinde. (ancak dilimleme kısmı biraz sancılı bir süreç. o 20 dakkamı aldı. devlet buna bir şey yapması lazım)

tırrık, domates gibi yumuşak sebzelerde de aynı randımanı veremese de, elinden geleni yapıyor. benim gibi kabuksuz domates severler için gerçekten eşsiz bir ürün. ne olursa olsun bıçaktan iyidir tırrık. yani hoşuma gitti, kafama yattı?

bu ürünü semtinizin her bir şeyi satan japon pazarı türevi yerlerden edinebilirsiniz. fiyatı tamı tamına 1 lira!

9/10