Başucu Kitaplığı

Gece kitap okumayı sevenlerdenim. Son zamanlarda biraz bu alışkanlığımı boşlamış olsam da gündüz vakti kitap okumayı başaramam. Sahilde güneşlenirken kitap okuyanlar falan vardır bir de … Yapamam ben. İlla ki gece olacak ve ben tüm işlerimi bitirmiş, kafam rahat bir şekilde yatağıma kurulup okuyacağım o kitabı : ) Bu arada tabi ki okuduğunuz ortamda ışık da önemlidir. Bugün fikir olarak basit bir şeyi paylaşmak istedim. İşte burada :

Elinizin altında daha doğrusu başınızın ucunda olmasını istediğiniz bir kaç kitap için bir bölme ve okuduğunuz kitabı kaldığınız sayfadan yerleştirebileceğiniz bir çıkıntı alan😛 bu alanın alt kısmında da okumanızı kolaylaştırmak için bir adet okuma lambası. Ben şahsen fikri beğendim : )

İşin absürd yani ise bu ürünü 119 € dan satışa sunmuşlar burada . II ee öö bana çok pahalı geldi. Böyle bir aparatı sanayide bir marangoz amcaya çok daha ucuza mâl ettirebilirsiniz. Tabi eğer fikri beğendiyseniz. Bir sonraki üründe görüşmek dileği ile😛