Bazi Gercekler #1

  • Yildo buyuk adamdi. Yusuf Azuz, Engin Koc ve Kuzey Vargin da oyle. Televizyonun yarattigi illuzyonla gay magnet ki$ilerine uzak durduk, efsanelere sirt cevirdik, soguk kaldik. Sonra ben suruden ayrildim ve dedim ki: “Yildo buyuk adamdi”. Ne? Hahaha! Kafadan kopardin beni kucuk fahi$e.
  • Turkce salak bir dil. Oktay Sinanoglu’na biri soylesin ki Turkce salak bir dil. Kendi kitabinda “zirvin” kullanan adam bana bay bay turk’che demesin.
  • Cogu salak sevgili okuyucum, absinthe hic icmedin, bana yalan atma. Kendine de atma; icmedigini biliyor ve artiriyorum: 2 Efes Extra ile kafa oluyon sonra absinthe diyon olmuyo? İcme demiyorum hobi olarak gene ic. Mujakka!
  • Mizah dergisinde ko$e sahibi olmak icin: Pembele$mesi beklenmi$ Kaan Sezyum ile olmeye yakin bisiklet gidonundan bahseden bir Alpay Erdem ayni kaba konur ve santrifuj edilir. Uzerine ‘hafif’ Ali Ersin Kelleci parasizligi, Seyit Ali Aral naifligi ve Erdil Ya$aroglu hirbolugu eklenir. Mevcut elde, 1 saat sureyle 75 Kelvin’e terk edilmi$ Yigit Ozgur temrini ile suslenir. $efin tavsiyesi.
  • Siz Habur’dan gectiniz mi? Siz ha burdan gectiniz mi daaa?!! dskfjskdjf gev$emeyin. Asker rahatsiz, Meclis stresli, Baykal gergin. Nasil bir ulkede, nasil bir ilkede ya$adigimizsa muglak; Bahceli’nin ‘orospu cocugu’ tonlamasina yakinsayan bir dilin degdigi vucutlarimizda C vitamini eksikligi cekiyoruz. Altin cilek yemeyeyse paramiz yetmiyor.
  • Seneler evvel yedigi haltin cezasini yeni yeni cekecek olan Roman Polanski’nin; gettoda olgunla$mi$, au$vitz’de annesini kaybetmi$, 16 ya$inda tecavuze ugrami$, karisi Manson Cult tarafindan katledilmi$ bir adam oldugunu hatirladikca herhangi bir $eyi garipseyemiyorum. Verecek bi mesajim filan da o yuzden yok.
  • “Kumsali sevmeyen ve Bob Dylan dinlemeyen birine asla guvenme” diyen The Wackness’i izleyin der, etin suyunu sikmaya yollanirim.