Duygusal Yazi

Graph Theory ile dunyayi sarsmi$ Leonhard Euler, algorist bir adamdi. Yani herhangi bir mevcut probleme cozum uretirken, ayni probleme ta$ra zihniyeti ile yakla$an digerlerinden kendisini ayiran bir entelektuel fikir suzgeci vardi. Adi bir astereoide verildi, dogal logaritmayi buldu, supersimetri, gravitonlar filan bir suru janjanli konuda laf etti .. 28 ya$inda tek gozunu kaybettiginde dehasinin acisini dindirmeye yetmedigini gordu. O artik goremeyen gozu ile gordu bunu. Heheh! Ba$ak beni terk ettiginde bana da aynisi oldu. Ubercool ve super zeki bir adam oldugum icin, Tarkovski izleyince gecer saniyordum. Birkac kitap okuyunca Tramvay Duragi’nda civelek civelek beklerim diyordum yeni gelecek yavruyu. Birkac bira sonrasi gev$eme ba$lar ve ben de $ehri (beden) esir alirim (dirty talking?) saniyordum: Politburodan di$lanmi$, adi Nomenklatura’dan cikarilmi$  gerzek bir komunist gibi ayna kar$isinda bulunca kendimi, Lacan‘in anasina avradina sovmemem icin sebep yoktu.

Ayna ayna, soyle bana,

“ikinci ayakta kim tek olur?”

Ahmet, 2017, Kuzguncuk