aşı ol şaşı bak

şimdi şöyle bir şey var: aşılar geliyor ya aşılar. ama kime ne aşılar? yalnızca alınıp satılan birer figüran mı olacaklar hayatımızda, yoksa gerçekten işe yarayıp öncelikli olarak çocuklara kaçan pigletleri bulup bulup çıkarabilecekler mi. merak ediyorum çünkü burnum akmaya başladı ve acayip sıkılıyorum. illa pigletli olmalarına gerek yok. normal grip aşılarımız da var bizim ya ve ben kimin aşı olduğunu duysam 1 haftayı doldurmadan grip olunduğunu kesinkes teyid ettiğim aşılar. şimdi olay insanları virüsleyip voltranı oluşturabilmelerini sağlamak mı, yoksa zaten voltranın kaba yerlerini oluşturduklarını kafalarına kafalarına vurmak mı. illa karış diyenlere karışkarış aşılıyorum buradan. nedir? şimdi biz kuzukuzu gidip bu bilmemkaçmilyontane ithal edilen aşıları bile isteye olacak mıyız? hiç sanmıyorum! zaten bir gariptir tatilller filan çıkarttık başımıza. e haliyle bu griplerde başımıza başımıza çıkıyor, şımartıyoruz. neyse. şahsi kanaatim bence hepbirlikte aşı olmama aşısı olalım. belki bu ileriki zamanlarda gelecek vaad edecek olan başka tür bir gribe iyi gelir.