die sonne der kunst*

geçen günlerde çapanın ücra sokaklarından birinde okuldan arkadaşım ve almanyadaki yoldaşım S.C.Z. ve 3-5 şahıs ile adı geçen ülkeden gelen bir ortak arkadaşımızın gönlünü hoş ederken, bıçkın gençlerden biri abi müzeyyen senar aç,  öbürü yok abi zeki müren dinleyelim, ötekisi ne zeki müreni yaa nejat alp yapalım gibi 40 yıllık meyhane tayfası edasıyla sağa sola sıkarkene fouchévari bir hareketle kulaklara ciwan haco’yu (sivuan hako diye okuyan bir sınıf arkadaşım vardı lisede) fısıldayıp olayın eksenini tamamen değiştirdim ki müziğini hiç sevmem kendisinin. neyse işte böyle içkinin etkisiyle falan zeki müren’den açıldı şarkılar türküler. cehaletiyle beni sürekli şaşırtanlarından bir tanesi aa bak program kaydı var dedi açtı bir video.

olay şu; halit kıvanç ve zeki müren über ağdalı bir türkçeyle paslaşıyorlar ve son noktayı zeki müren bir tekerlemeyle koyuyor. sonra dedim kendi kendime türkiye’de androjenlik seviyesine ulaşabilecek kadar cinsellik olayını bitirmiş kaç kişi var? hemen eve geldim aradım videoları falan trt ile yaptığı görüntülü bir teleröportajı ele geçirdim. baktım arkadaş adam maskülen de değil, feminen de değil. bilirsiniz ville vallo diye bir adam da vardır makyaj yaptığında en güzel bir kadın görmüşçesine gibi vay be dedirtebilir kendisine. ha keza tokio hotel denen emo grubunun solisti de güzel bir eleman bildiğiniz. ben gördüğümü söylüyorum ve diyorum ki güzel adamlar bunlar (gay falan değilim,her gün sokakta gördüğünüz veya gördüğünüzü sandığınız heterolardan biriyim)

zeki müren de güzelliğiyle olmasa da davranışları ve duruşuyla bu yaftayı sonuna kadar hakediyor. kıskanıyorum kendisini bitsin diyorum bizim insanımızın bu cinsellikle imtihanı  bir üst boyuta geçelim zira nietzsche’nin übermensch’i günümüzde androjen’e karşılık gelmektedir artık.ünlü jakoben robespierre’in “eğitilmiş bir halk,toplumsal adalete inanan devrimci bir iktidarın yönetiminde, içindeki eşitsizlikleri yokedecektir. bu doğallıkla kendiliğinden olacaktır” sözü umarım ülkemin semalarında görmeyi arzuladığım cinsel devrim için de geçerli olurda akabinde refaha kavuşuruz.

*derdini anlatacak kadar aelmanca bilen zeki müren’ime ithafen yazılmıştır

ilintili link:http://www.youtube.com/watch?v=iQw-seL1L_o&NR=1