Pelin Batu

Kendisi suzme olsa da Bardakci’ya katlanmayi kolayla$tiriyor. Pelincigimiz neymi$ bakalim.

  • Babasi İtalyan buyukelcisi İnal Batu olan kizimiz, bu sayede 2 milyon tane dil bilmesini saglayacak kadar gezmi$ dola$mi$. Gunluk tutmu$ bir yere giderken, huznunu dokmu$ polyglot elf kizi:/ Piyano koncertosu gibi gulmesi, pogrom magduru gibi bakmasi bundan. Heyhat weltzschmerz! (Ben de Almanca du$unuyorum Turkce yaziyorum Pelly.)
  • Bir roportajinda “Milan Kundera benim yazarim degil” demi$tin hatirliyon mu Pelin? $ehla gozlerinle roportore bakip, titreyen ceneni ve tapaj hatasi gibi duran italik dudaklarini kameraya sokmu$tun. Glass diye kitab cikarip $iirlerinin yanina cizimlerini koymu$tun sonra. Ah Pelin, burkuk arpist gibiydin, sonradan montaj duran burjuva hallerini gordukce ters peristaltik hareketten haliya kusuyordum ben. Tekele gidip 2 bira aliyordum sonra. Jim Beam’e param yetmiyodu😦
  • Efendi olacaksiniz. “Uykum geldi ya benim” denir mi canli yayinda Pelin? Biz ki sen oradasin diye saray finosu Bardakci’ya ve e$lenigi abdestli Asur tarihcisine katlaniyoruz, oluyor mu? Yayin ahlakindan bihaber durumun canimi sikiyor, oh bebek icimi kemiriyor. Git bi light frozen ic ferahlarsin, caki gibi olursun Pelin.
  • Senin bu Rauf Denkta$’in torunuyla noldu? Yatti mi o i$? Sonra Keremcem filan, hi? Ehehe Pelin birak onlari ben varim. Klan’da sor herkes gosterir. Ciddiyim. Beni kedi sidigi kokan pasajlarda, ara sokaklara mevzilenmi$ sahaf griliginde bul; beni ah$ap mektup acacaklarinda, fuzenlerde, sepya kaldirimlarda bul. Ba$ka kizlar anlamiyor, beni vur beni onlara verme Pelin. Rica ediyom be : )
  • Ya kusura bakma da, sol tinili ozgurlukcu feminist duru$un cok tirto. Font olarak kendisine Comic Sans’i secmi$ cici kizlar gibi duruyosun Pelin onunla. Nebleyim Manowar konserine gitmi$sin de “cok gurultu vaar :(” demi$sin gibi. Dr. Ğöno Paği.
  • Bana kizma, ben Ahmet Hakan Co$kun’lasin diye sana kizdim mi? Ben tenkid ettim mi seni sen tarihi bilmezken? Tarih okumu$ olmana ragmen Akkoyunlular dendiginde aklina “antrikot” getirmeni mevzu yaptim mi? Bana kizma. Hayat kotu, kolla fotru.
  • Gene de guzelsin lan sdlkjflaksjdf ,)