Arama Motoru Terimleri

“Arama Motoru Terimleri

Bunlar insanların blogunuzu bulurken kullandıkları terimlerdir.”

Daha fazla bir açıklamaya gerek yok sanırım buraya kadar herşey anlaşılabilir ve apaçık.

Ancak…

“Götüme şişe soktu” x 2 nedir bebeğim? Yani gerçekten birileri bunu arama motoruna yazıp arattıktan sonra bizim sitemizi (ani sahiplenme duygusu) mi buluyor?

Hadi bunu aratanı/ları geçtim peki ya bizim bu kötü emele  alet olmamız. Hatta kötü alete Emel olmamız?

Böyle hit olmaz olsun! Hittirsin gitsin! Heil Hitler! Zwitter Zwitter!

Evet bebeğim, küskünüm dünyaya. Oh bebeğim, yes bebeğim.

Edit:  Sırf meraktan girdim, aradım, baktım. Sıcak dakikalar 69.com, kuduruklar.com gibi yüzlerce sitenin arasına girince kendimi geceleyin Aksaray’ın tenha sokaklarında yürümüş gibi hissetim (ne olaylar dönmüş haberimiz yokmuş araştırırken fark ettim).  Lakin bulamadım bizi. O kadar iğrenç bir kitle değilmişiz gibi, hı hı.