düşünmemem salık verildi

“neden anlamıyosun ki olmaynca olmuyo işte
düşünme öle sonuca varamssn”

aynı sahneyi hatırlıyorum. direttim yine. beni boşamak kolay. benim mantığımı yenmek zor. kalbimi kazanıp atmak kolay, mantığımı yerle bir etmek için türlü açıklamalara, türlü dürüstlüklere başvurmak gerekir. ben evin en küçük çocuğuyum ve fena diretirim. aynı sahneyi hatırlıyorum, o zaman diretmemiştim, annem bağırmıştı. artisleşmişti. kolumdan tutup sokağa atmıştı. git oyna arkadaşlarınla, sıkma benim canımı demişti. sen de öyle dedin. hakkında bundan sonra duygusal yazılar yazacağım. bundan sonra hakkında düşler kuracağım, direteceğim. beni tarihle yargılayacaksın. beni kaloriferle ısıtacaksın. ama bana düşünme demeyeceksin.

“olmaynca olmuyo” diyorsun, türkçe’ne bile takarım, gözlerine taktığım gibi. beni aşkla yargıla. takıntılı olurum senin için, bu benim için, bu da aşkımız için. sonuca varamayacağımı nerden çıkardın? sen biliyor musun ben kaç aşk denizinde bayrağımı taşıdım? hmm? sen biliyor musun “olmaynca olmuyo” ne demek? sen biliyor musun elleri üşüyen bir adamın burnu kaç santim? sen hiç “sayko kokein gurupi kıreyzi” ne demek biliyor musun? biliyor musun allah’ın basamaklarının sayı değerleri toplamı kaç? [kopya vereyim: 99] ha bilemezsin, çünkü bilmediğin yerden soruyorum.

“neden die sorup durursn”. ben durmam merak eyleme. yazılarım çıkıyor dergilerde, parayı bulurum gibi. düşünüp durursam, bil ki düşünüp durduklarım kalır içimde.

“olmadı işte
olmadı yani
şu yüzden bu yüzden die bi şey olması gerekmiyo” demişsin. zaten öyledir, çünkü öyledir. diretiyorum sandın değil mi? diretmiyorum bu kez. ben konuş diyorum, konuş ki ne için savaş verdiğimi anlayayım. sustukların büyür içinde. sen konuşunca zaten ben ‘anladım galiba’ diyorum, sen konuşunca benim tarafımda bitiyorsun. o yüzden “bitti”.

bana cümleler bıraktın : ((((* bana eksik hatıralar, izlenmemiş şahan gökbakar skeçleri bıraktın. duygusal ve komiğim artık, eleştirel, agresif, dezenfekteyim. akıl sağlığım humeyra’dan sonrası, esra’dan öncesi gibi. senden önce ve senden sonra yok.

“şimdi aklına takılan bi şey varsa sor çünkü bu konuları konuşmak beni rahatsz ediyo” dedin. ben bir şey konuşmadım, sen tuttun kolumdan, beni konuşturdun. sonra artisleştin. akşama kalmaz sen beni hem suçlu hem duygusal hem komik ilan edersin.

biliyorsun benim evim ümraniye’de. o yüzden yalnız kalmak istemiyorum.

*ya standart bir duygusal metin yazma derdindeyim. hiç yardımcı olmuyorsunuz eskiler. hiç.