fedakâr ve ürkek erkek

ismi lazım deyil olan markette turlarken bir herife takıldı gözüm. böyle biraz şaşkın ama araştırmacı bir ruhla temizlik ürünlerinin bulunduğu bölümde kadın pedlerinin bulunduğu reyonun önünde seyirdeydi. bir ona bakıyor bir buna. alacak, belli. ama hangisinin ‘daha’ uygun olduğunu bilmiyordu kanımca. ya da bu kadar janjanlı paketlerin içindeki ürünlerin aslında ne kadar da olsa ne işe yaradıklarına kadınlar kadar anlam yükleyemeyip sadece ; hasan, git bana bilmemkaçnoktalı bilmemnemarkaped al! emrini uygulamaya çalışıyordu. ama bıravo yani. bunu iyreti bulup dudak büken erkeklerin sayısı oldukça fazlayken söz konusu herif gidiyor ismi lazım deyil olan markete ve gerine gerine pembe rengin ağırlıklı olduğu paketlerin içine daldırıyor elini. bu sırada yaklaşık 7buçukdakika geçti ve ben bir baktım ki sapık gibi herifi izliyorum. shdfjdsdjdkl. neyse. sonra şey oldu. bir şey oldu ve ben dedim ki: aaaay. ne kadar tatlı.. jdshjsdkjdj. herif kasada ani bir manevrayla şunu da ekleyin dedi. vee ne olduğunu biliyorsunuz: kocaman bir paket çikolata!!!! aferim herife. benden dörtnoktalı bir bıravo aldı.