Bu Blogda Yapılmasında Sakınca Olmayan Hareketler

HOHOHOHOHOHO.

2H⁺ + OH¯ ⇨ H₂O [bu denklem başlat/çalıştır/charmap sayesinde yazıldı, teşekkür ediyorum, sanırım bilgisayar başında soru hazırlayan dershane hocalarının sırrını çözdük, şimdi Kimyasal Denklemler A1 testini gönül rahatlığıyla çözebilirsiniz, A1 testi çok kolay oluyor.]

bu hareketler nelerdir:
1. saçmalayabilirsiniz. lütfen.
2. bu kural gibi bir şey, HERKES İLK SEVGİLİSİNİ ANLATMAK ZORUNDAdır. ben anlatmam diyen yanlış yoldadır. anlatmak zorundasınız bana ne.
3. paranızı bizle paylaşabilirsiniz.
4. evinizi bize açabilirsiniz.
5. kucağınızı bize açabilirsiniz.
6. KOMÜNİZM’i bizle yaşayabilirsiniz. pratik yapabiliriz. burda bir otonom, bir komün, bir kolektif oluşturabiliriz. hiç şeyapmayın “ütopya olm” diye, ben eczacıyım gerekli para desteğini sağlarım asdfjadfja. yok lan daha değilim. olunca yapıcam birtakım komünler.

ya yazıyı yazmaya başlamadan önce türlü fikirlerim vardı, hepsini unuttum. garip oldu. ama sonra yorumlarda ekler yapabilirim, afiyetle yeriz.