Gelin Kaynana ve Ben

Sağ çaprazımda bir gelin ve bir kaynana köşe koltukta yanyana uzanmış (hatta kaynananın ayakları hemen yanımda) içinde 13.500 TL’lik mantoların yer aldığı, “100 TL’nin Altında Tasarruflu Takılar” gibi bir başlığa sahip yazıyı içeren abuk bir dergi okuyorlar. Az önce incik ne diye sordu gelin, kaynana bir şeyler dedi. Gülüyorlar, şakalaşıyorlar, espriler falan gırla gidiyor.  Böyle gelin-kaynanaları görmek istiyoruz artık.

Kanalturk’te Düğünümüz Var diye bir program başlamış, amacının ne olduğunu tam anlayamadım ama bir kaç gün boyunca evlenecek bir çiftin düğün hazırlıklarını efendime söyleyeyim iki tarafın aile bireylerinin birbirlerinin arkasından söylediklerini yayınlıyorlar. Çok nezih bir program olmuş. Hep beraber sadece bu programı izleyelim.

Bizim gelin ve kaynana, Mehtap Ar’ın estetik yaptırmasından bahsediyorlardı ki muzlara geçtiler, kaynana biz de gidip bir muz ağacı mı edinsek diye söylendi, şimdi kestaneleri beğendiğini dile getirdi. Oha çok eğleniyorum bunların arasında, doğal ortamlarında izliyorum onları. Ha bu arada ben bu aile ağacının neresinde mi yer alıyorum? Tabii ki en üstünde zira ben aile reisiyim, sevgiler.

Dipnot: Kaynana, uçaktan ölümüne korkuyor, gelin çok rahat bu konuda.

Dipnot 2: Dipnot birleşik yazılmıyordu di mi lan?

Dipnot 3: Sevgiyle kalınız.

Dipnot 4:Düzeltme. Dipnot birleşik yazılıyormuş, Kese’ye teşekkürler.