Günün pezevengi buraya….. ehe!

       Telefonumu kaybetmenin acısını yaşadığım şu saatlerde kötü kötü şeyler yapmak istiyorum. Göbeğim, boğazım ve kulaklarım kaşınıyor sinirden. Hayır yani ben kiiiim güne gitmek kim? Gerizekalı! Ne işin var senin öyle yerlerde? Adam gibi otursaydın evinde. Şimdi beklersin öyle telefonum ne olduğuağauağauuu diye! İki zeytinyağlı sarma uğruna.. Teğallam. Bok ye!

       Can sıkıntısı. Sıkıntı. Sıkıntılı can. Can sıkılması. Yağmur, şifa olarak yağıyosan tamam ama sikiyosan ayıp ediyosun. Dostum yağmur, sen bu işi abartmaya başladın. Kış, her sene gelmesen olmaz mı? Dört senede bir gel? Şubat ayının 29’u gibi ol mesela? Akıllı ol be.

       Dışişleri bakanından bi eksiğim olmasın isterdim. Arap atı hediy ediliyor adama. Ben de at severim ne var? Gidip Erbil’e konsolosluk mu açmak lazım? İlla para mı lazım? Gelin canlar birlik olalım ha?

       Sevgili Adem elmam, bana vermediğin her cevap satırı için popona bir kırbaç atacağım, fakat bu senin zevkine gelmeyecek, Ali’nin kaç lirası kaldı?

       Mandalina yiyeyim.