Karışanların Göte bakış açısı

”İnsan her gün bir parça müzik dinlemeli, iyi bir şiir okumalı, güzel bir tablo görmeli ve mümkünse birkaç mantıklı cümle söylemelidir.”

evet işte bu,  göte negzel özetlemiş değil mi? bende böyle düşündüm ve merak ettim..acaba dedim herkes mi benim gibi düşünüyor? en basitinden diğer karışanlar mesela?  merakımı gidermek ihtiyacına hasıl olmuşken muhteşem bir fikir geldi aklıma! bunu onlara sormalı ve ne düşündükerini öğrenmeliydim! işte böylece tek tek konuşmaya başladım her biriyle..

önce nazımdan başladım tabiki.  hatun sikertmeciliği ve matrakuka bevliyeciliği’ bölümüne mazhar olmuş kaç tane tanıdığımız var ki!

nazım :  *sevgili ince belli narin bilekli bebeyim, birlikte biraz pembe şaraplardan yudumlayıp ömer hayyam rubaileri okurken dudaklarımızdan ılık nefesler akıtalım vücudumuza. yuvarlak çehrene kadınsı hatlarına tabbdda..aaohea

ben: şey tamam. anladım. başka bişidi ama soraeyauı..aasdga

oscar wilderness : sdfsdjfklss (gülüşmeler) şimdi genç şeyapalım biz onu güzel fikir. sdfgjkljklskl (tekrar gülüşmeler) yani savururum,  sdfsdfdfsgg (gülüşmeler) alkol var zaten sdfgjksdfdsg (gülüşmeler).

ben:  şeyapalım onu tamam.

senbonzakura: geçen yıl hatim ettiğim mangada buna benzer birşeyler vardı, fakat japon kültürü ve manga dünyasında böyle şeyler pek tutmuyor. biliyorsun ki ryuklar duygusuz canlılar, ölüm meleklerinin iyi bir şiir okuduğunu ben henüz görmedim. ama müzik konusunda kendilerine has hoş bir tonları var. mesela, bir bleachte bir naruto da bir anim…

rigermorjolsen : göte bok yesin. van gogh(‘Fan Hoh’ okunur) ona gereken ayarı vermiştir zamanında. ayrıca perineum yoksa çiçekte yok böcekte yok.

feride : sevgili bore, geçen gün bahsetmiştik doğudan doğuya dair. günlerden bir gün köy kahvecisinin davetiyle mecbur kaldık evlerine akşam yemeğine gideceğiz. gittik, inanamazsın içeride mozartın senfoni orkestrası çalıyor, duvarda kubrist tablolar, yerlerde sürrealist desenli halılar, evin küçük kızının boyama kitabında dalenin içi boş eserleri!. doğu insanımız hazır bu değişime, fakat töre ve töre ci…aaushdalpğ

sabuha gökçen: bir zamanlar ben çok küçükken, çişim geldiğimde cevizimi yemiştim. cevizim ve çişim arasındaki bu anasını tirivettiyiminin sezeni şarkı söylerken gelecekteki fikirlerim arasında var bunlardan bendede eaehbayea.a…

sulhi saygılı: bore inanır mısın, geçen gün yatağa uzandım buna benzer bir cümle geçti aklımdan. sonra uyandım okula gittim. kerem peynirimde vardı. müzik ve şiir derken aklıma birşey takıldı bu arada, kopraytlı mı olacaklar? eğer öyleyse bizim metacı kapitalist sistemin bir çarkından daha öteye gidemeyeceğinden devrim yolunda ki önemli bir handikaptır biebahuye.

solips: iyi bir şiiri götü donarken mi okuyacak? yada everest kadar soğuk duvara yaklaşıp tabloyu mu seyredecek? siz bunları kıçınızı sımsıcak tuttuğunuz doğalgazlı evlerinizden söylerken içi ısınsın diye çay kaveeaçasdaa..a

 

açıkçası onlarda benim gibidir bana yakın düşünür konuşur diye düşünürken kafam daha çok karıştı, dominant bir fikir elde edebilmiş değiliz henüz. sanırım hakikatı, salt gerçeği başka platformlarda aramaya devam edeceğim..