vizelerden sonra yapacaklarım üzerine

  • şu blogu elden geçirticem. kıyıcam paraya; yeni tema, yeni arayüz ve birbirinden sürpriz hediyelerle görsel ve işitsel olarak sizleri doyurucam.
  • bazılarınızı atıcam gruptan, bazılarınızı alıcam. (onlar kendilerini biliyor sdjkfjksdfjk)
  • geri kalanımızla bi ocakbaşı yapıcaz. oryantasyon hesaabı
  • senbonzakura’nın yeni işini kutlayacaz. hatta üstteki ocakbaşı hadisesini ona kitleyebiliriz de. o da ihtimaller arasında. cimrilik yaparsa da atarız gruptan sjkdfjksdjkf (düşük ihtimal, handikap 2)
  • motor ehliyetine başvurucam
  • ne kadar sikimsonik festival, imza günü, çingene düğünü varsa iştirak edicem.
  • bir kursa falan gidicem. ne olduğunu bu zaman içerisinde belirliycem. tabi ki sizlerin oylarıyla!?
  • ugg bot alıcam. (evde giymek niyetine)

 

”Eğer vizeler olmasaydı,

Üstümde hiçbir şey taşımazdım

Yaa işte Diyorum ya;

Eğer şimdi vizeler olmasaydı

Bahar yürüyüşlerime ayakkabısız başlar,

Ve bütün bu kışı ayakkabısız geçirirdim.

Bilinmeyen yollardan seyahat eder,

Güneşin doğuşunda daha çok keyif alır,

Çocuklarla daha çok oynardım.

Ama şimdi biliyorum ki

Vizeler var… Vizelere kasmak lazım”