jetonum bittiği için çana oynayamıyorum

Bugün başlayan vizeler yeni mezunlar için hayli melankolik bir ruh halini de beraberinde getirdi. TÜİK raporlarına filan dayanmıyor sözlerim. Kendimden öyle gözlemliyorum ve bu yeterli bir istatistik. Kimse de kendini kandırmasın, hepiniz şimdi okula gitmek için ölüyorsunuz biliyorum! Üzülmeyin ben varım, lonesome değilsiniz. Sabah işe gitmek için durakta beklerken gördüğüm, okula yetişmek için bir yandan koşturup, bir yandan da eline zor sığdırdığı notlarına sahip çıkmaya çalışan o hiç kıskanmadığım tipler! Siz de bu yollardan geçeceksiniz. Şimdi okullu olduğunuz sınıfları doldurduğunuz için bir halttan haberiniz yok ama o günler de gelecek. Ah ah’larınızı ben taa buradan duyacağım. O zaman size bu postun linkini atarken ropdöşambırımın kuşağını düzeltip viskimi üzerime dökeceğim. Siz de vay be ne günlerdi derken henüz bir kızınız olmadığı için dizinizi döveceksiniz. Şahsen ben öyle yapıyorum ve siz yine bunlardan bihabersiniz. Öyle de olun zaten. ne de olsa beni böyle görmenizi istemem. Beni böyle mağrur, sahipsiz, eğitimsiz, vizesiz ama gururlu görmeseniz de olur. ben kendi başımın çaresine bakarım. işe gider gelirim. yalandan kaybolan öğrenci akbilimle olan ilişkimin son aylarını doludizgin geçiririm. fuarlara, sergilere dadanırım öğrenci olmanın yarattığı pozitif ayrımcılığın benim için artık son bulacağını bildiğimden. bu sizi hiç ilgilendirmez! Lütfen herkes kendi işine baksın. Ne bileyim sınavınız filan yok mu sizin? gidin çalışın. Gelip kontrol edeceğim ha!